RAZEM WEŹMY UDZIAŁ W WYŚCIGU PO ZDROWIE

O tym, że warto być zdrowym i aktywnym nie trzeba przekonywać nikogo. Nie wszyscy jednak wiedzą, w jaki sposób to zdrowie zachować, jak aktywnie spędzać czas i cieszyć się życiem. Z myślą o tych wszystkich osobach, zainspirowani badaniami „Lepsi My”, przeprowadzonymi przez agencję badawczą 4P, przygotowaliśmy „Wyścig po Zdrowie”. Wspólnie z organizatorem Tour de Pologne stworzyliśmy projekt pełny atrakcji, wśród których są m.in. bezpłatne badania profilaktyczne, z których skorzystać może (a nawet powinien) każdy oraz w pełni profesjonalne konsultacje dietetyczne i edukacja żywieniowa w specjalnym „Showroom”. A to nie koniec, bo na gości czekają też aktywacje fizyczne Wirtualny Tour de Pologne, strefa Fit, rodzinna rozrywka, czy mobilne muzeum.

Zachęcamy do ruchu, edukujemy żywieniowo i proponujemy rodzinną rozrywkę. Cykl rodzinnych imprez odwiedzi kolejne polskie miasta. Będzie więc można odwiedzić pierwsze na świecie mobilne muzeum Tour de Pologne, które powstało z okazji stulecia odzyskania niepodległości. Wzbogacone o kolejne eksponaty muzeum rusza w dalszą podróż wspólnie z „Wyścigiem po Zdrowie”. Każdy chętny będzie mógł sprawdzić swoją kolarską formę biorąc udział w wirtualnym Tour de Pologne Amatorów, czyli wyścigu na trenażerach.

Szczęściarze będą mogli porozmawiać ze sportowymi gwiazdami – muzeum Tour de Pologne odwiedzili między innymi Michał Kwiatkowski, Tomasz Marczyński i Rafał Majka. Sport i kolarstwo to tylko jeden z elementów „Wyścigu po zdrowie”. Równie ważna będzie cała część poświęcona edukacji i zdrowemu trybowi życia. Wspólnie z dietetykami chcemy pokazać, jakie są koszty złego odżywiania i braku ruchu i zachęcić Polaków do aktywności. O tym jak zachować dobrą sylwetkę i wysoką formę można się będzie przekonać w Strefie Fit, gdzie specjalni konsultanci doradzą w sprawie ćwiczeń i przeprowadzą treningi grupowe. W pierwszym w Polsce mobilnym Showroom będzie można wziąć udział w warsztatach i degustacjach zdrowej, w 100 procentach ekologicznej żywności. W Strefie Zdrowia chętni będą mogli zobaczyć pokaz udzielania pierwszej pomocy z zastosowaniem nowoczesnego sprzętu, a także oddać krew w mobilnym punkcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Nie zabraknie badań profilaktycznych.

Według „Lepsi My” aż 51 procent Polaków w wieku powyżej 51 lat uważa, że najważniejsze dla nich jest korzystanie z życia. By robić to jak najlepiej i jak najdłużej, warto się ruszać i zdrowo odżywiać. „Wyścig po Zdrowie” to impreza podążająca za tymi trendami. Aby w akcji mogło wziąć udział jak najwięcej osób, „Wyścig po Zdrowie” będzie organizowany w kluczowych lokalizacjach i centrach miast. Nie może Was tam zabraknąć.

Zródło: „Lepsi my! Teczka trendów dobrego zycia 4P, 2018”, badanie CAWI na panelu Customer Hub, populacja 18-70 l., internauci, N=1002, styczen 2018 r. * „Polski konsument 50+”, 4P 2017 / Zobacz pełny raport

Lepszy umysł

Państwa, instytucje i biznes odkrywają ukryte koszty związane ze stresem i zaburzeniami równowagi psychicznej, które wydaja się dotykać coraz większej liczby osób. Aby radzić sobie z nimi trzeba stworzyć warunki do tego, żeby otwarcie o tym mówić. Od marek konsumenci oczekują więcej empatii w tym temacie.

Ciałopozytywność

Marki sięgają dziś po różnorodne reprezentacje piękna. Konsumenci oczekują coraz częściej autentyczności i naturalności. Idzie za tym włączenie nowych grup i doświadczeń do narracji o pięknie i „wystarczająco dobrym” ciele. Ciałopozytywność to także myślenie o człowieku z życzliwością, bez względu na to jak wygląda i ile ma lat.

Starość zredefiniowana

Ludzie żyją coraz dłużnej i dłużnej pozostają aktywni i w dobrym zdrowiu. Radykalnie zmienia się podejście do „starości”, pojawiają się nowe oczekiwania co do tego, czym starsi ludzie powinni się zajmować, jak się obierać, zachowywać, na co poświęcać swoje pieniądze. „Starość” jest obecnie kulturowo redefiniowana.

Diety na wszystko

Jedzenie staje się coraz popularniejszym środkiem dbania o zdrowie, samopoczucie psychiczne, a także – przepisem na dłuższe życie. Zdrowa, naturalna, „czysta żywność” stała się trendy, podbijając festiwale kulinarne, sieciowe kawiarnie, Instagrama i nie tylko.

Sportomania

Komfort i sportowy luz maja nam towarzyszyć na co dzień, stając się manifestacja stylu życia, a nie zadaniem do wykonania. Jedna ze znanych marek odzieży sportowej oświadcza, ze „uwalnia fitness od osiągnięć”. Wellness staje się symbolem społecznego statusu.

Nowa przytulność

Media społecznościowe eksplodują zielenią. Miejskie dżungle i ogrody na dachach są tworzone i dokumentowane zwłaszcza przez millenialsów. Czemu młodzi ludzie coraz częściej wola pielęgnować roślinki, upiec ciastka lub wyjść na spacer z psem, niż imprezować?

Dobra przestrzeń

Mamy coraz większe oczekiwania także wobec naszego codziennego otoczenia, także naszych miejsc pracy. Chcemy, aby oddziaływały one pozytywnie na wszystkie nasze zmysły. Na te potrzeby starają się odpowiadać miasta, architekci i designerzy, a coraz częściej także marki.

Życie odgracone

Pogodziliśmy się już z tym, ze od nadmiaru bodźców i przedmiotów nie jesteśmy w stanie uciec. Coraz bardziej jednak potrzebujemy technik i porad jak kontrolować nadmiar, zarówno w naszych domach jak i głowach.

Technopozytywność

Nowoczesne technologie w coraz większym stopniu upowszechniają diagnostykę, przenosząc lekarski gabinet do domowego zacisza. Elektroniczne gadżety pilnują za nas naszej aktywności fizycznej, dobrego snu, dbają o nasz relaks i urodę. Czy jesteśmy gotowi oddać nasze samopoczucie w ręce algorytmu?

“Chrzanić to!”

Coraz liczniejsze i popularniejsze ideologie „dobrego życia”, normatywne przepisy na zrównoważone życie, wywołują naturalna potrzebę wyluzowania i zwrócenia się do bardziej intuicyjnych źródeł przyjemności i dobrostanu.